INICI
BIOGRAFIA
LA PRESÓ
AJUDA´M

He obert aquest espai perquè em puguis ajudar a fer-me una mica més digna la meva estança a la presó. Et demano una petita ajuda, 5 euros són suficients per poder comprar productes d'higiene personal i menjar a la presó. T'estaré immensament agraït que valoris fer-me una petita aportació que m'alleujarà a mi i a la meva família el temps que hauré d'estar injustament privat de llibertat. Moltes gràcies !!!










@miquelquintana 6 dies més de permís



Bon dia a tothom!! Avui sí que començo el permís. Les hores d'ahir, invertides en el viatge des de Zuera a casa, les dono per perdudes. Aquests dies tornaran a ser intensos però amb una mica de calma I no serà perquè no haguem quedat amb amics per trobar-nos, dinars, sopars i petar la xerrada. 

Novament us vull agrair a tots i totes, a tothom, menys als que ja podeu imaginar, tot aquest suport rebut, per diferents vies i camins, aquest afecte i aquestes mostres de solidaritat humana que ajuden a portar amb més força i optimisme la situació que ja coneixeu. Confesso que no imaginava tot això. Mostres rebudes de totes parts, de tots els racons del nostre País i de molt més enllà. Dels quatre punts cardinals de la península. fins i tot des d'Alemanya. També vull afegir en aquests agraïments a altres persones, amics i amigues, que d'una forma silenciosa han demostrat que m'aprecien i em consideren. I ho han fet en l'anonimat per evitar que "els seus" els diguin qualsevol bajanada. 


Des de sempre he cregut molt més en les persones, en els éssers humans que en altres qüestions i en aquests moments complicats he pogut refermar la meva idea, la meva teoria, la que diu que sou formidables. Això sí, permeteu que les darreres paraules d'aquesta reflexió les dediqui a qui més ha patit tot aquest problema, la meva estimada Marta Ponsa a la que vull dedicar un cop més la meva admiració i dir T'ESTIMO!!!