INICI
BIOGRAFIA
LA PRESÓ
AJUDA´M

He obert aquest espai perquè em puguis ajudar a fer-me una mica més digna la meva estança a la presó. Et demano una petita ajuda, 5 euros són suficients per poder comprar productes d'higiene personal i menjar a la presó. T'estaré immensament agraït que valoris fer-me una petita aportació que m'alleujarà a mi i a la meva família el temps que hauré d'estar injustament privat de llibertat. Moltes gràcies !!!










COM EM POTS AJUDAR?

Toni A. ha donat 40 €Òscar G. ha donat 5 €Ramon C. ha donat 10 €Mercè E. ha donat 10 €Miquel V. ha donat 10 €Agustí E. ha donat 60 €Gemma C. ha donat 50 €Rafel C. ha donat 5 €Jesús G. ha donat 10 €Fernando de Juan F. ha donat 10 €

He obert aquest espai perquè em puguis ajudar a fer-me una mica més digna la meva estança a la presó de Zuera (Zaragoza), que és on em tenen internat. Et demano una petita ajuda, 5 euros són suficients per poder comprar productes d'higiene personal i menjar a la presó. Estic a 331 quilòmetres d'on visc amb la meva família, fora de Catalunya i això ho dificulta tot. T'estaré immensament agraït que valoris fer-me una petita aportació que m'alleujarà a mi i a la meva família el temps que hauré d'estar injustament privat de llibertat. Moltes gràcies !!!