INICI
BIOGRAFIA
LA PRESÓ
AJUDA´M

He obert aquest espai perquè em puguis ajudar a fer-me una mica més digna la meva estança a la presó. Et demano una petita ajuda, 5 euros són suficients per poder comprar productes d'higiene personal i menjar a la presó. T'estaré immensament agraït que valoris fer-me una petita aportació que m'alleujarà a mi i a la meva família el temps que hauré d'estar injustament privat de llibertat. Moltes gràcies !!!










Maleïda nit

Podria fer una relat de tot el que he anat vivint i passant des del primer dia, el 23 de desembre de 2012 a les 9 del vespre, just abans de pujar al ferry que m'havia de portar des de Ceuta a Algeciras. D'aquells moments, el que em va fer més impressió va ser quan un guàrdia civil, desprès d'esperar uns 30 minuts em va dir que quedava detingut per transportar estupefaents i em va posar les manilles que ja no em van treure fins el moment d'entrar dins una cel·la, fosca, gran, bruta, amb dues mantes i un entrepà. Quina nit!! Maleïda nit!!

* * *

No sé pas si algun cop heu sigut emmanillats però el fred de les manilles són gèlids, provoquen calfreds, fan mal i els canells se'n ressenten i més quan has de signar papers, un i un altre i un altre, amb les manilles posades, les mans quasi juntes i sense poder girar els braços. Bestial!!