INICI
BIOGRAFIA
LA PRESÓ
AJUDA´M

He obert aquest espai perquè em puguis ajudar a fer-me una mica més digna la meva estança a la presó. Et demano una petita ajuda, 5 euros són suficients per poder comprar productes d'higiene personal i menjar a la presó. T'estaré immensament agraït que valoris fer-me una petita aportació que m'alleujarà a mi i a la meva família el temps que hauré d'estar injustament privat de llibertat. Moltes gràcies !!!










L'AFECTE


Estic molt emocionat, però molt, molt, molt. Penseu que per a mi, per a Marta Ponsa, les mostres d'afecte de la gent que em trobo per Sant Cugat són increïbles. No podia pas pensar que la gent em fes una rebuda com aquesta. Petons, abraçades, fins i tot alguna persona que en veure'm se li ha trencat la paraula i això m'ha produït el mateix efecte. Ara mateix he anat a fer un encàrrec, que en altres moments hauria estat uns quinze minuts. Avui he estat gairebé 45 minuts. Cada cert nombre de passes m'aturen persones per donar-me mostres d'afecte, de suport emocional, d'oferiment pel que calgui. Això em dóna molta més força per tornar el proper permís. Telefonades per quedar i anar a prendre un cafè, cervesa, anar a dinar, a sopar, ... Que en són de grans aquestes persones!!! Avui, un amic ha llegit que anava a la Ràdio i m'ha esperat a la porta, al carrer, ens hem abraçat i hem anat a prendre cafè. Mentre érem a la terrassa, per poder fumar (està clar), en deu minuts m'he llevat uns 7 o 8 cops per saludar a qui per allà passava. Em sento molt estimat, però molt. Mai hauria pogut pensar això. Ara mateix he parlat amb un altre bon amic, molt conegut per quasi tothom, i m'ha confessat que tenia dubtes de com reaccionaria la gent de Sant Cugat. Ha quedat gratament sorprès i bocabadat perquè no ho pensava. Com nosaltres, Marta i jo. Gràcies, gràcies, moltes gràcies. Tinc molta gent amb mi i això em fa més fort, ens fa forts. No podré mai retornar aquest afecte i suport encara visqui mil anys.